Na een heroriëntatie van Vrumona kwam dit bureau met de beste voorstellen voor een verdere invulling van strategie en creatie. De campagne voor Rivella werd de afgelopen jaren ontwikkeld door PPGH/JWT.
Marketingdirecteur Harry de Haas van Vrumona: 'Wij waren direct enthousiast over de creatieve voorstellen en de door N=5 aangegeven richting. Rivella heeft altijd herkenbare en aansprekende communicatie gehad. Dat moet zo blijven.'
Met de keuze voor N=5 neemt Vrumona afscheid van PPGH/JWT. De Haas: 'We hebben een goede en succesvolle samenwerking achter de rug, maar we wilden een vernieuwend vervolg geven aan de invulling van Rivella.'
Eerder al verloor PPGH de Vrumona-merken Sisi en Chrystal Clear. Die werden ondergebracht bij Doom & Dickson.
De eerste uitingen voor Rivella worden in april verwacht.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu