De indicaties kosten tussen de vijfhonderd en duizend dollar per maand. Dergelijke meetinstrumenten kunnen heel belangrijk zijn voor bedrijven die een voorsprong proberen te halen op concurrenten, vooral als het economisch even wat minder gaat. Over de vraag of hier niet een soort vastgestelde standaard voor zou moeten bestaan, is nog onderwerp van discussie. Volgens Jerry Swerling, consultant en werkzaam voor het Californische Annenberg Center for Strategic Pr, is de MediaShare Performance in ieder geval een stap in de goede richting: ‘Applied brengt ons dichterbij iets wat in mijn ogen de heilige graal van de pr evaluatie zal blijken’. Het Annenberg Center houdt zich eveneens bezig met het ontwikkelen van dergelijke research modellen. (Bron: PR Week)
Dichter bij de graal
Het Amerikaanse Applied Communications introduceerde onlangs een programma waarmee klanten bijvoorbeeld hun optreden in de media kunnen…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu