De campagne die naast potentiële werknemers ook de werkgevers moet motiveren is een inititaief van onder meer brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland en de vakbonden. Als reden voor het personeelstekort van circa 20.000 mensen in het aan 275.000 mensen tellende hotel-, restaurant- en cafe-wezen, wordt het slechte imago van de bedrijfstak genoemd. Horeca wordt daarbij beschouwd als zwaar en stressvol werk. Vandaar ook de keuze van de slogan ‘‘t Werkt een stuk leuker in de horeca’. De campagne wordt gevoerd via radio- en tv-commercials en wordt er in februari een vacaturebank op internet geopend op www.horeca.nl.
Horeca presenteert zich als leuke branche
Om het groeiend personeelsterkort het hoofd te bieden werd deze week op de horecavakbeurs Horecava in Amsterdam het begin ingeluid van een…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu