Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren discussiëren online over merken

Jongeren praten volgens het onderzoek ‘Young Adults Revealed’ van Synovate in samenwerking met Microsoft online over merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als gevraagd wordt naar de online betrokkenheid bij een merk, dan zegt 28 procent van de jongeren tussen 18 en 24 jaar dat ze op internet wel eens gediscussieerd hebben over een merk. Ook heeft bijna een kwart merk-gerelateerde content toegevoegd aan zijn instant messengerdienst en 19 procent heeft branded content toegevoegd aan zijn social network-pagina.

Jongeren klikken ook op banners en online advertenties. Bijna de helft van de respondenten doet dat. Bijna een kwart heeft wel eens een commercial op zijn of haar social network-pagina gezet. 'Als merken op een relevante en geloofwaardige manier adverteren, dan bereiken ze daarmee jongeren', is de conclusie van Microsoft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in