
Tradedoubler liet het onderzoek online uitvoeren door Fox Insights, onder 2.500 ´verbonden consumenten´ in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Polen, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zweden.
Van de onderzoeksdoelgroep maakt:
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens- 70% gebruik van mobiele devices om een gewenst artikel voor een scherpere prijs te vinden en koopt.
- 60% van de respondenen koopt kleding om prijstechnische redenen online, in plaats van in de winkel.
- 44% van de respondenten verzilvert 44% mobiele vouchers of kortingsbonnen die tijdens het online winkelen zijn ontvangen.
- 55% gaat naar een concurrerende winkel als uit de zoekopdracht op de mobiel blijkt dat daar een mode-item lager geprijsd is.
- 44% van de respondenten doet online aankopen via de mobiel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee