Met deze campagne mikt de Koninklijke Luchtmacht niet alleen op vliegers, maar ook op kandidaten voor andere functies zoals ICT'ers, koks, planners, onderhouds- en uitrustingstechnici, chauffeurs, bewakers, schilders, plaatwerkers, machinebankwerkers, wapendeskundigen, brandweerpersoneel, luchtverkeersleiders en meteorologen. Jongeren die vlieger willen worden kennen de Koninklijke luchtmacht als werkgever, maar werkzoekenden met andere interesses gaan vaak voorbij aan het feit dat de luchtmacht een aantal zeer gevarieerde functies kent, is de boodschap. De Koninklijke luchtmacht heeft in totaal 13.000 medewerkers, waarvan er 550 vlieger zijn. De commercial, gemaakt door ARA, is tot eind dit jaar te zien in wisselende frequentie.
Nieuwe wervingscampagne Luchtmacht
De Koninklijke Luchtmacht begint een nieuwe wervingscampagne. Onder het motto: 'Een team, een taak' is vanaf vandaag een nieuwe…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu