
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,8 pct en de SBS-zenders 16,5 pct. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 33,1, de zenders van RTL Nederland 28,9 en de SBS-zenders 20,1 pct. In week 31 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 157 minuten.
Nederland 1 was met een aandeel van 19,4 pct marktleider, gevolgd door RTL4 met 16,0 pct en SBS6 met 11,5 pct.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftChannel Marketing Manager Project Business
SomfyBest bekeken programma van de week was Studio Sport Eredivisie op zondag met 2.378.000 kijkers.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee