Overslaan en naar de inhoud gaan

Seks en spijkerbroeken

Naast Vodafone gebruikt ook Diesel onderzoeksresultaten in zijn laatste campagne. Diesel en retailer Men at Work ondervroegen jongeren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast gebruikt ook onderzoeksresultaten in zijn laatste campagne. Diesel en retailer ondervroegen jongeren tussen de 17 een 26 jaar over seks en spijkerbroeken. Beide zijn immers populair bij jongeren, maar is er ook een relatie tussen de twee?

related partner content for mobile comes here

Nou de relatie tussen is er wel degelijk, aldus de onderzoekers. Zo geeft 58 procent van de respondenten aan dat een goede kont in de juiste jeans de grootste aantrekkingskracht heeft...

Uit het onderzoek blijkt ook dat jeans de jongeren helpen om zich zelfverzekerd en sexy te voelen. Op de vraag welk kledingstuk de meeste aantrekkingskracht heeft, gaf 40 procent jeans als antwoord en meer dan 96 procent van de ondervraagde jongeren draagt een jeans bij de eerste date. Ook is gebleken dat 69 procent billen het mooist uit vinden komen in een goede jeans.

63 procent van de jongeren heeft minimaal een keer per jaar seks in het openbaar: in de trein, in een openbaar toilet en in de paskamer.

En 65 procent van de ondervraagden geeft aan graag een sex toy te willen hebben, maar schaamt zich ervoor om er één te kopen.

Deze insight hielp Diesel aan de volgende campagne: “Sex Sells, unfortunately we sell jeans”.

In de advertenties zie je direct de onderzoeksresultaten terug, maar de campagne is ook uitgebreid met een live peepshow in etalages op koopavonden en in het weekend, en je krijgt een gratis seksspeeltje bij aanschaf van een Diesel item.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in