Overslaan en naar de inhoud gaan

“Serviceniveau bedrijfsleven bedroevend

Net als vorig jaar is het nog steeds heel slecht gesteld met het serviceniveau van het Nederlandse bedrijfsleven. Dit blijkt uit onderzoek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een op de drie Nederlanders geeft het serviceniveau van het bedrijfsleven een 5 of lager. Bijna iedere consument (80%) snakt naar meer persoonlijke aandacht. 65 Procent zegt zich een nummer te voelen. Meer dan de helft (56%) is van mening dat het serviceniveau van alle type bedrijven en winkels achteruit holt.

Energie- en kabelexploitanten scoren net als vorig jaar het slechtste, de detailhandel komt weer als beste uit het onderzoek. De mobiele telefonieaanbieders nemen dit jaar de derde plaats in, vorig jaar waren ze nog vierde.

Verzekeringsbedrijven zijn juist een stuk minder goed beoordeeld dan in 2004. Alexander Hamel, directeur strategie en kwaliteit T-Mobile Nederland noemt de cijfers ‘verontrustend’. ‘Natuurlijk zijn we blij dat wij als telecomaanbieder een plaatsje zijn gestegen, maar voor ons is dit zeker niet voldoende. We blijven er dan ook hard aan werken om het serviceniveau van T-Mobile te blijven verbeteren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in