Een op de drie Nederlanders geeft het serviceniveau van het bedrijfsleven een 5 of lager. Bijna iedere consument (80%) snakt naar meer persoonlijke aandacht. 65 Procent zegt zich een nummer te voelen. Meer dan de helft (56%) is van mening dat het serviceniveau van alle type bedrijven en winkels achteruit holt.
Energie- en kabelexploitanten scoren net als vorig jaar het slechtste, de detailhandel komt weer als beste uit het onderzoek. De mobiele telefonieaanbieders nemen dit jaar de derde plaats in, vorig jaar waren ze nog vierde.
Verzekeringsbedrijven zijn juist een stuk minder goed beoordeeld dan in 2004. Alexander Hamel, directeur strategie en kwaliteit T-Mobile Nederland noemt de cijfers ‘verontrustend’. ‘Natuurlijk zijn we blij dat wij als telecomaanbieder een plaatsje zijn gestegen, maar voor ons is dit zeker niet voldoende. We blijven er dan ook hard aan werken om het serviceniveau van T-Mobile te blijven verbeteren.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu