Partnerbijdrage Influencermarketing verschuift: tussen echte makers, microcommunities en synthetische persona’s
Partnerbijdrage Influencermarketing verschuift: tussen echte makers, microcommunities en synthetische persona’s
Premium Data & Insights ING start jeugdvoetbalplatform Vandaag lanceert ING Jonge Leeuwen, een online Jeugdvoetbalplatform voor jonge voetballers en fans. Het Jonge Leeuwen platform is een…
Premium Gedragsverandering Wegener lijdt onder tegenvaller De Pers Wegener heeft in 2010 een nettoverlies na bijzondere posten geleden van 32,6 miljoen euro. Met name de tegenvallende omzet van gratis…
Premium Data & Insights Nederlanders kopen online voor 8,2 miljard Nederlanders hebben vorig jaar voor ruim 8,2 miljard euro op internet geshopt. Dat is 11 procent meer dan het jaar ervoor.
Purpose Marketing Adidas doet alles in één De vijfsecondenfilmpjes waren reeds op televisie te zien, maar vanavond is voor het eerst de lange, zestig seconden durende, commercial te…
Premium Data & Insights Meer ruimte voor b2b- marketingbudget De uitgaven aan b2b-marketing zitten in de lift, blijkt uit de TNS NIPO B2B Marketing Barometer 2011.
Premium Data & Insights ING start jeugdvoetbalplatform Vandaag lanceert ING Jonge Leeuwen, een online Jeugdvoetbalplatform voor jonge voetballers en fans. Het Jonge Leeuwen platform is een…
Premium Gedragsverandering Wegener lijdt onder tegenvaller De Pers Wegener heeft in 2010 een nettoverlies na bijzondere posten geleden van 32,6 miljoen euro. Met name de tegenvallende omzet van gratis…
Premium Data & Insights Nederlanders kopen online voor 8,2 miljard Nederlanders hebben vorig jaar voor ruim 8,2 miljard euro op internet geshopt. Dat is 11 procent meer dan het jaar ervoor.
Purpose Marketing Adidas doet alles in één De vijfsecondenfilmpjes waren reeds op televisie te zien, maar vanavond is voor het eerst de lange, zestig seconden durende, commercial te…
Premium Data & Insights Meer ruimte voor b2b- marketingbudget De uitgaven aan b2b-marketing zitten in de lift, blijkt uit de TNS NIPO B2B Marketing Barometer 2011.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu