Over de waarde van het contract en de hoogte van het tv-budget wil KPN niets kwijt. De hoogte van het mediabudget, inclusief het tv-budget, blijft volgens KPN vrijwel gelijk aan dat van 2001. In 2001 gaf KPN 28,8 miljoen euro uit aan televisiereclame, zo blijkt uit gegevens van BBC, een bureau dat de mediabestedingen registreert. De totale advertentiebestedingen van KPN bedroegen vorig jaar 61,3 miljoen euro. KPN heeft de stap volgens het FD gezet nadat het had berekend dat de commerciële omroepen sinds anderhalf jaar zo'n groot marktaandeel hebben, dat ze evenveel kijkers bereiken als de publieke omroep. Overigens is het ook de bedoeling dat ideeën rondom tv-programma's worden ontwikkeld door KPN en RTL en SBS. Deze programma's moeten in zowel Nederland, Duitsland als België worden uitgezonden. Tegelijk zal mobiel internet worden ingezet om klanten informatie of entertainment aan te bieden, aldus het FD. (Bron: Moneyview/Planet/FD)
Tv reclame KPN weg bij Ster
KPN adverteert niet langer bij de publieke omroep. Het telecombedrijf brengt zijn gehele tv-reclamebudget voor 2002 onder bij de RTL Group…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu