Het Wereld Natuur Fonds wil hiermee de aandacht vestigen op de bedreigingen waar koraalriffen wereldwijd mee kampen en het belang van het koraal voor mens en natuur.
Centraal in de campagne staat de WNF-veiling voor koraal via www.wnf.nl. Ruim 100 musici, sporters, tv-persoonlijkheden en andere bekende Nederlanders stelden een persoonlijk voorwerp, VIP-arrangement of ontmoeting ter beschikking om te laten veilen ten behoeve van het koraal. Met de opbrengst van de veiling zal het Wereld Natuur Fonds betere bescherming van koraalriffen realiseren.
Bij de start van de campagne op de Dam gaven enkele bekende Nederlanders, kunstenaars van galerie Donkersloot, het publiek, duikers, kinderen en medewerkers van het Wereld Natuur Fonds een reusachtig koraaldoek letterlijk en massaal weer kleur. Het resultaat hiervan zal eveneens geveild worden via www.wnf.nl ten behoeve van het koraal.
Bron: ANP

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nuAardebing