Dat meldt onderzoeksbureau Nielsen. Gillette was op 29 november de laatste sponsor die op prime time een commercial met Woods uitzond. Dat was twee dagen na het ongeval in zijn woonplaats Windermere, waarbij Woods een brandkraan en een boom voor zijn huis ramde en snijwonden in zijn gezicht opliep.
Kort daarna staken de verhalen op over zijn buitenechtelijke relaties en was het zijn woedende vrouw Elin Nordegren die Woods in de nacht van het ongeluk met een golfclub achterna zou hebben gezeten. De steenrijke golfer verontschuldigde zich nadien publiekelijk voor zijn gedrag. Hij gaf toe dat hij zijn gezin en familie in de steek had gelaten en bekende min of meer zijn ontrouw.
De Amerikaanse media doen sindsdien niet anders dan zijn onberispelijke imago verder schaden met wilde verhalen. Zo zou Woods in de bewuste nacht onder invloed zijn geweest van drank en kalmeringsmiddelen. Bijna elke dag meldt zich bovendien een nieuwe vermeende minnares van de golfer.
Bron: Reuters/Telegraaf.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu