Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk van den Broek start Dino-keten

Supermarktconcern Dirk van den Broek begint volgend jaar met een keten buurtsupermarkten onder de naam Dino.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze komen vooral in kleine winkelcentra waar de laatste jaren veel winkels zijn verdwenen. Buurten die door anderen zijn afgeschreven, vindt directeur Van
den Broek juist interessant. ‘Met de lage kostenstructuur en huren zijn de supermarkten in deze buurten rendabel.' Hij wijst erop dat de Dino-formule kan profiteren van de inkoop van Dirk van den Broek.

Na experimenten in Amsterdam, Den Haag en Katwijk heeft het concern besloten van Dino een landelijke keten te maken. Van den Broek verwacht aan het eind van volgend jaar acht tot tien nieuwe winkels te hebben (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in