Ditzo lanceert 'Verzekeren met 'n smiley'

De zorgverzekeraar stelt service centraal in zijn vernieuwde marketingstrategie.

tekent voor de realisatie van de merkcampagne.

Ditzo is bekend met het gebruik van Emoji&;s, eerder lanceerde de verzekeraar vorig jaar een .

Binnen de vernieuwde strategie gaat Ditzo intensiever inzetten op kanalen als WhatsApp, online chat en social media. In plaats van keuzemenu&;s en wachtrijen streeft Ditzo ernaar om alle digitale vragen binnen twee uur te beantwoorden en stopt het met contact via mail. Klanten kunnen vrijwel alles zelf regelen via .

Onlogicabestrijder

&;Ditzo is een "onlogicabestrijder" en kwam erachter dat er in het klantcontact nog veel "onlogica" te vinden was&;, vertelt , strategy director bij Van Wanten. &;Daarom werd het tijd om de service te vernieuwen. Met de nieuwe pay-off "verzekeren met &;n smiley" maken we in één klap duidelijk dat Ditzo zich daarmee onderscheidt van andere digitale verzekeraars.&;

De merkcampagne is vanaf vandaag online te zien en op de radio te beluisteren:

;Verzekeren met &;n Smiley&;

Credits
Klant: Ditzo
Miriam Martinus, Hella de Weger
Bureau: Van Wanten Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Account & Strategie: Bas Vroonland
Media: Sjors Kroon, Media Reverse

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie