Emesa wordt Talpa eCommerce, Joost Brakel en Linda Jansen in directie

Nieuwe stappen per 1 januari 2020.

Emesa gaat twee jaar na de overname door Talpa Network verder als Talpa eCommerce. Met zijn merken VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag richt deze tak van Talpa Network zich op impuls- en actiegedreven e-commerce.

Talpa eCommerce gaat zijn diensten als sales & marketingpartner vergroten door een sterkere koppeling met het mediabereik van Talpa Network te leggen. 

Per 1 januari 2020 bestaat het management uit Joost Brakel, nu in dienst als Directeur Digital bij Talpa Network en Linda Jansen, nu Client Service Director bij Talpa Media Solutions. Zij worden respectievelijk managing director en commercieel directeur.

Samen met financieel directeur van Emesa Caroline Ammerlaan vormen zij het nieuwe management van Talpa eCommerce. Algemeen directeur Carel van Boetzelaer verlaat het bedrijf.

Emesa heeft 250 medewerkers en volgens Talpa omstreeks 7 miljoen transacties per jaar.

Peter de Mönnink: 'Talpa eCommerce is een essentieel onderdeel van onze integrale marktbenadering. We zijn trots om zo’n mooi bedrijf in ons portfolio te hebben. Met het aantreden van Joost en Linda kunnen we de volgende stappen zetten in de samenwerking tussen de verschillende onderdelen van Talpa Network. Consumenten krijgen een beter en gevarieerder aanbod en onze B2B partners worden volledig bediend op het gebied van sales & marketing.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie