Overslaan en naar de inhoud gaan

Emesa wordt Talpa eCommerce, Joost Brakel en Linda Jansen in directie

Nieuwe stappen per 1 januari 2020.
1

Emesa gaat twee jaar na de overname door Talpa Network verder als Talpa eCommerce. Met zijn merken VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag richt deze tak van Talpa Network zich op impuls- en actiegedreven e-commerce.

Talpa eCommerce gaat zijn diensten als sales & marketingpartner vergroten door een sterkere koppeling met het mediabereik van Talpa Network te leggen. 

Per 1 januari 2020 bestaat het management uit Joost Brakel, nu in dienst als Directeur Digital bij Talpa Network en Linda Jansen, nu Client Service Director bij Talpa Media Solutions. Zij worden respectievelijk managing director en commercieel directeur.

Samen met financieel directeur van Emesa Caroline Ammerlaan vormen zij het nieuwe management van Talpa eCommerce. Algemeen directeur Carel van Boetzelaer verlaat het bedrijf.

Emesa heeft 250 medewerkers en volgens Talpa omstreeks 7 miljoen transacties per jaar.

Peter de Mönnink: 'Talpa eCommerce is een essentieel onderdeel van onze integrale marktbenadering. We zijn trots om zo’n mooi bedrijf in ons portfolio te hebben. Met het aantreden van Joost en Linda kunnen we de volgende stappen zetten in de samenwerking tussen de verschillende onderdelen van Talpa Network. Consumenten krijgen een beter en gevarieerder aanbod en onze B2B partners worden volledig bediend op het gebied van sales & marketing.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in