Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea doet aan guerillamarketing in Hengelo

Gedurende de eerste twee weken van augustus heeft Hengelo en omgeving met het fenomeen guerillamarketing kennisgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de stad was voortdurend Sven de fan aanwezig: de grootste IKEA-fan ter wereld, met knalgeel haar, authentiek Twents accent en een gele vintage Opel. Hij had een kamp op het Brinkplein in Hengelo en . Hij deelde flyers uit en maakte zijn liefde voor Ikea op alle mogelijke manieren duidelijk. Aanleiding voor zijn door de locale media uitgebreid gecoverde optreden was de opening van de Ikea-vestiging in Hengelo. Ikea spreekt van een succesvolle guerillamarketingactie die door BlueberryFrog bedacht is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in