IPG Mediabrands begint addressable label Matterkind

Cadreon wordt geïntegreerd in Matterkind.

Interpublic Group (IPG) begint internationaalMatterkind, een nieuwe addressable media-activatieoplossing waarbij prioriteit wordt gegeven aan de ervaring van de consument. De nieuwe unit begint ook in Nederland en vervangt het bestaande label Cadreon. IPG Mediabrands spreekt voortaan niet langer over ‘programmatic’ maar ‘addressable’. 

Léon Liest is managing director van Matterkind in Nederland. Hij leidde Cadreon. H
et team van Cadreon valt onder Matterkind en wordt verantwoordelijk voor addressable mediacampagnes voor alle (media)bureaus van IPG Mediabrands, te weten Initiative, Reprise, Thrive, UM en Yune. 

Liest: 'Vandaag de dag staan marketeers voor een enorme uitdaging, er zijn zo veel kanalen, zo veel doelgroepen en zo veel manieren om consumenten te activeren. Matterkind moet het mogelijk maken om al deze vraagstukken samen te voegen en te sturen op de beste uitkomst. Matterkind is meer dan alleen een naamsverandering, het is een addressable oplossing die het fundament van een traditioneel agency trading desk achter zich laat.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie