John West gaat in zee met mediabureau Stroom

Mediabureau gaat mediastrategie en -executie verzorgen.

John West heeft Stroom gekozen als nieuwe mediabureau. Het 'vis in blik'-merk gaat me het mediabureau dat onderdeel is van Candid de samenwerking aan voor de mediastrategie en -executie en daarmee de doorvertaling van de marketing- en businessstrategie in media. 

Stroom en contentmarketingbureau gr8 agency hebben een strategie ontwikkeld, onder meer gebaseerd op de theorie van Byron Sharp en Daniel Kahneman.

Arno Snoey van John West: 'De keuze voor Stroom was al snel duidelijk, omdat we met veel enthousiasme werden meegenomen in hun strategische aanpak om John West op vernieuwende wijze onder de aandacht te brengen.'

Samantha Catsburg, Stroom: 'Naast de strategische sessies is het ook mooi dat het merk open staat voor vernieuwing op zowel media- als marketingcommunicatiestrategie. We adviseren John West daar graag bij.'

Vanaf deze maand is John West met een billboardcampagne op tv te zien en online zichtbaar met een always-on social strategie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie