
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5 als creatief en strategisch partner om de komende jaren verder te bouwen aan het merk NPO en haar zenders. De aanbesteding bestond uit twee losse percelen die N=5 als bureau voor het perceel Merk & Gedrag heeft gewonnen en N=Content voor het perceel Online & Social.
Nico Rijkhoff, Directeur Publiek en Marketing NPO: 'Met N=5/N=Content hebben we een partner gevonden die creativiteit en strategische denkkracht hand in hand laat gaan met kennis en begrip van de unieke positie van de NPO in het medialandschap, op radio en tv, on demand en online.'
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersContent Specialist
HumanTotalCareBastiaan Weers, head of strategy N=5: 'In deze aanbesteding kwamen alle specialismen binnen ons bureau samen. Met N=Content hebben we afgelopen jaar vol ingezet op digital en social expertise. De winst van twee percelen binnen de NPO bewijst dan ook de kracht van de combinatie N=5/N=Content.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee