Lidl voorkomt met horoscoop dat klanten er een potje van maken in de keuken

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Nu het buiten steeds kouder wordt, komt misschien wel het belangrijkste onderdeel van de Nederlandse cultuur terug: de stamppot. Eigenlijk kun je van werkelijk alles in de supermarkt wel een stamppot maken – en dat kan best wat keuzestress met zich meebrengen.

 Gelukkig komt Lidl met dé oplossing voor alle twijfelaars: een stamppot-horoscoop. Op elk (stamp)potje past immers wel een sterrenbeeld.

Om te voorkomen dat klanten er niets van prakken in de keuken, vertelt Lidl wat de sterren voor hen in petto hebben.


Eén ding is duidelijk: de horoscoop van Boogschutter is een schot in de roos

1-2


Maar Boogschutters zijn natuurlijk niet allemaal één (stamp)pot nat.

3

 

Lidl is nog lang niet klaar en komt met nóg een horoscoop.

4


De Weegschaal krijgt deze winter lekker gebalanceerde maaltijden.

 

5

 

Dit idee van Lidl valt duidelijk in de smaak, want kijkers brullen om een vervolg.

6

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie