Overslaan en naar de inhoud gaan

Lil Kleine en Talpa Social in nieuw lifestyleplatform voor jongeren

Lil Kleine wordt medeoprichter en ambassadeur van het nieuwe merk.
Lil' Kleine en John de Mol

Lil Kleine (Jorik Scholten) en Talpa Social bundelen de krachten voor de lancering van een nieuw lifestylemerk voor jongeren van 15 tot 24 jaar. Dat platform moet de plaats innemen van 'het huidige woud aan lifestylemerken voor jongeren'. Lil Kleine wordt medeoprichter en ambassadeur van het nieuwe merk.

De content is gericht op het geloof in eigen kunnen en daarom is er ruimte voor inbreng van jong aanstormend talent. Het nieuwe jongerenmerk is onderdeel van Talpa Social, waaronder ook StukTV, Gierige Gasten en Social1nfluencers vallen. Er wordt nadrukkelijk ook gezocht naar samenwerking met de andere (tv-, radio en event-) merken van Talpa Network.

Talpa Network eigenaar John de Mol zegt over de samenwerking: 'Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is. Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in