Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonalds’ strategie-make over

De nieuwe strategie van McDonalds verandert van Good Fastfood naar Good Food Fast.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste pijler moet bewerkstelligd worden met productinnovatie en verantwoorde voedselkeuzes. Bruin brood voor de kipburger en worteltjes bij een Happy Meal. Maar ook kleinere porties hamburgers en salades.
Daarnaast worden salades vanaf eind maart in kartonnen verpakkingen aangeboden, en draaien de restaurants op groene stroom.

Het restaurant zelf krijgt ook een make-over. Inmiddels hebben 30 restaurants een restyling achter de rug, dit jaar volgen er nog 40. Daarnaast worden de openingstijden verruimd; het restaurant in Hoofddorp is vanaf april als eerste 24 uur per dag geopend.

Aan het onderdeel Fast is ook gedacht; zo belooft McDonalds de klanten sneller helpen in de McDrive.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in