
door Yke van der Salm.
Als iemand in Nederland je begroet met 'ciao tutti, buongiorno', kijk je toch effe vreemd op. Je denkt misschien dat de persoon in kwestie net terug is van een weekendje Rome of er net een lesje Duolingo op heeft zitten, maar inmiddels is de Italiaanse begroeting een heus begrip geworden op social media. En daarom vinden ook veel bedrijven het tijd om hun beste Italiaans te laten horen.
Dankzij deze man begint heel Nederland z'n dag met 'ciao tutti, buongiorno.'
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
En dus gaan bedrijven ook aan de haal met deze uitspraak.
Hema kan natuurlijk niet achterblijven.
Nijkerk, Rome... wat is het verschil?

Je moet heel wat talent hebben om op deze trend in te haken.
Hopelijk hoeft de DHL-bezorger de pakketten niet helemaal naar Italië te brengen.
De ‘bedenker’ van deze uitspraak zit dankzij al deze inhakers wel gebakken.
Eén ding is zeker: helemaal niemand is meer veilig.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yke van der Salm.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee