Overslaan en naar de inhoud gaan

Ciao tutti, merken haken Italiaans in op Gooise kledingkakker

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
ciao tutti
ciao tutti

door Yke van der Salm.

Als iemand in Nederland je begroet met 'ciao tutti, buongiorno', kijk je toch effe vreemd op. Je denkt misschien dat de persoon in kwestie net terug is van een weekendje Rome of er net een lesje Duolingo op heeft zitten, maar inmiddels is de Italiaanse begroeting een heus begrip geworden op social media. En daarom vinden ook veel bedrijven het tijd om hun beste Italiaans te laten horen.

Dankzij deze man begint heel Nederland z'n dag met 'ciao tutti, buongiorno.'

 

 

En dus gaan bedrijven ook aan de haal met deze uitspraak.

Hema kan natuurlijk niet achterblijven.

Nijkerk, Rome... wat is het verschil?

tbs1

Je moet heel wat talent hebben om op deze trend in te haken.

 

Hopelijk hoeft de DHL-bezorger de pakketten niet helemaal naar Italië te brengen.

 

De ‘bedenker’ van deze uitspraak zit dankzij al deze inhakers wel gebakken.

 

Eén ding is zeker: helemaal niemand is meer veilig.

tbs2

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yke van der Salm.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in