Overslaan en naar de inhoud gaan

Clear Channel Nederland krijgt alsnog out-of-home postervlakken Rotterdam

Clear Channel is vanaf 1 augustus 2024 verantwoordelijk voor de buitenreclame-exploitatie van de analoge reclameobjecten van RET.
RET Clear Channel
RET Clear Channel

Clear Channel Nederland is vanaf 1 augustus 2024 verantwoordelijk voor de buitenreclame exploitatie van de analoge reclameobjecten van RET in Rotterdam en omgeving. Dat heeft RET afgelopen vrijdag laten weten. Deze concessie omvat ruim 2.800 analoge vakken.

De gewonnen concessie omvat het beheer, onderhoud, schadeherstel en exploitatie van de abri’s en analoge metropanelen in het vervoersgebied van de RET. Naast deze abri’s en metropanelen valt ook ‘station domination’ op metrostation Beurs binnen de concessie. Het contract heeft een looptijd van vijf jaar, met daarna een optie tot verlenging van een jaar.

related partner content for mobile comes here

Kort geding

Er ging veel aan de gunning vooraf. Gobal Media & Entertainment was per 1 mei tijdelijk de exploitant van de out-of-home postervlakken in verband met een kort geding rond de eerdere gunning aan Clear Channel. Global en JCDecaux tekenden protest aan en stapten naar de rechter, maar die wees het protest af.

Eerder werd al bekend dat het digitale RET metronetwerk Rotterdam voor zes jaar naar CS Digital Media gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in