Overslaan en naar de inhoud gaan

HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents

Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties.
TDF 25

HBO Max en Ad Alliance introduceren binnen de 'sport add-on' van de streamingdienst de Dynamic Ad Replacement (DAR). Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties. Hiermee kunnen adverteerders tijdens grote live sportevents deze zomer aanwezig zijn op HBO Max.  

HBO Max zendt deze zomer onder meer live tennis (Wimbledon, US Open), wielrennen (Tour de France, Vuelta) en een exclusief liveverslag van de Ultimate Fighting Championship uit. De streamingdienst is begonnen met Dynamic Ad Replacement sinds de live uitzendingen van Wimbledon en trekt dit door tijdens de komende grote sportevents als de Tour de France en UFC-gevechten.

SAVOD

Het SAVOD-portfolio van Ad Alliance bestaat op dit moment uit Videoland, HBO Max, Disney+ en SkyShowtime met een snel groeiend bereik. Daarover volgende week meer op Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in