Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Thuisbezorgd reageert op dronken anekdote van klant

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© Thuisbezorgd.nl
Miniatuurvoorbeeld
© Thuisbezorgd.nl

Dit bericht is al wat ouder, maar een goed verhaal raakt nooit over datum. Probeer bij het lezen vooral je dronken emoties en honger in bedwang te houden. We dragen dit verhaal op aan alle mensen die wel eens thuis bezorgd zitten te wachten op hun eten.

1. Het zal duidelijk zijn dat Tijn de hoofdpersoon is in dit verhaal.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

2. En zijn bestelling liep uit op een fiasco.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

3. #PrayForTijn.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

4. Bij Thuisbezorgd nemen ze deze oproep uiterst serieus.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

5. Leon to the rescue.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

6. Tenslotte krijgen we de bevestiging van Tijn zelf dat zijn leven weer op orde is.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in