Campagnes Bureau Jeugd en Media gebruikt Google-donatie om jongeren bewuster te maken van online veiligheid De organisatie informeert via lesprogramma's jongeren over online veiligheid en burgerschap. Google doneert 375 duizend euro.
Partnerbijdrage Prijsstijging zorgt voor bewuster Nederland, 55% is er wekelijks mee bezig De prijzen stijgen sinds begin dit jaar enorm. Hoe reageert Nederland daar op? Onderzoeksbureau Markteffect deed onderzoek.
Premium Media 'Lezers vonden het vreselijk voor Linda de Mol, maar op het merk had het weinig impact' Plotse afwezigheid van Linda de Mol bood Karin Swerink en Louise van Nispen de kans om het dna van het merk Linda goed te onderzoeken.
Bureaus MassiveMusic lijft Song Zu in Sydney en Singapore in ‘Muziek kent geen geografische grenzen. En wij ook niet, kan ik nu met veel plezier zeggen’, aldus MassiveMusic-ceo Hans Brouwer.
Media GIEP ‘Reclame als wetenschap’ (4) nu te beluisteren In zijn tijd als (gast)docent aan de UvA zitten Giep's colleges bomvol jonge mensen die meer willen weten over reclame maken.
Media GIEP ‘Reclame als wetenschap’ (4) nu te beluisteren In zijn tijd als (gast)docent aan de UvA zitten Giep's colleges bomvol jonge mensen die meer willen weten over reclame maken.
Partnerbijdrage Prijsstijging zorgt voor bewuster Nederland, 55% is er wekelijks mee bezig De prijzen stijgen sinds begin dit jaar enorm. Hoe reageert Nederland daar op? Onderzoeksbureau Markteffect deed onderzoek.
Media #trending: Short, shorter, YouTube Shorts Robert Withagen spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
Contentmarketing Welkom zomer, welkom wijntjes! Waar de zon trekt aan wijn als bijen naar honing, blijft champagne de eendagsvlieg in de korf. Tot nu toe…
Media NPO wil omroep ON financiële sanctie opleggen na hard rapport De NPO mag de omroep maximaal 15 procent korten op zijn financiële budget. Of dat echt gaat gebeuren, wordt eind deze maand bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid