Overslaan en naar de inhoud gaan

[M]media en IEX Media gaan samenwerken

Nieuw finance channel toegevoegd aan portfolio.
Beurskoers
© 123RF
Beurskoers
© 123RF

[M]media gaat de commerciële exploitatie verzorgen voor alle financiële titels van IEX Media, specialist in financiële platformen rond onder meer beleggersinformatie. De samenwerking betekent een uitbreiding van de propositie van [M]media, dat een heel nieuw 'finance' channel toevoegt aan zijn netwerk. IEX Media werkt voor het eerst samen met een dergelijke partner in digital advertising en wil daar omzetgroei uithalen.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om zestien digitale platformen. IEX.nl heeft onder meer Belegger.nl, DeBeurs.nl, Beursonline.nl, Participaties.nl en Guruwatch in het portfolio.

Mark Termeer, managing director IEX Media: 'Wij hebben de afgelopen periode naar verschillende mogelijke partners gekeken en [M]media kwam hier als allerbeste naar voren. [M]media heeft al sinds jaar en dag een constructieve relatie met mediabureaus en adverteerders en daarmee een bewezen trackrecord.'

Jouke Tjeerdsma, managing director [M]media: 'De samenwerking met IEX Media stelt ons in staat een nieuwe niche doelgroep aan te bieden aan onze adverteerders, namelijk 2,5 miljoen unieke particuliere beleggers in Nederland en België.'

[M]media verbreedde een jaar geleden zijn scope en ging zich naast mannentitels ook richten op vrouwentitels (zoals de sites van Snippet Media) 
en retailwebsites. Ook kwam er een samenwerking met onlinevideospecialist Tradecast.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in