Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediacom Nederland verder als EssenceMediacom

De naamwijziging is het gevolg van een wereldwijde consolidatie binnen WPP en GroupM.
EssenceMediacom
EssenceMediacom

GroupM lanceert wereldwijd officieel het nieuwe bureaumerk MediacomEssence. De integratie tussen de twee bureaulabels werd in 2022 al bekendgemaakt. Alle 120 kantoren, waar in totaal 10.000 mensen werken, gaan om.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe bureaucombinatie heeft een groot internationaal klantportfolio met merken zoals adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company en Uber en zijn vertegenwoordigt een bureau-inkomen van ruim 19 miljard euro. Essence, gericht op digital marketing, was in Nederland niet als afzonderlijk label actief. Binnen GroupM werkt Mediacom op performance marketing samen met Greenhouse. Volgens ceo Tessa van der Starre komt de integratie met Essence daarom goed overeen met de lokale aanpak. 

EssenceMediacom gaat werken met Emos (EssenceMediacom’s Operating System) een modulaire set aan tools en data. Global ceo Nick Lawson leidt de nieuwe bureaugroep. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in