Overslaan en naar de inhoud gaan

#Namespotting Weekly: 'Nieuw & Oud'

De Namespotting Weekly: je wekelijkse dosis naamvermaak geselecteerd door De Naamafdeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merknamen bedenken is ons vak maar ook het verzamelen van opvallende namen is op De Naamafdeling dagelijkse kost. In de Namespotting Weekly maakt De Naamafdeling elke donderdag een selectie van bijzondere en grappige merknamen binnen een bepaald (actueel) thema.

Deze &;Namespotting Weekly&; staat in het teken van Oud & Nieuw, nieuw en oud, begin en eind, oliebollen, champagne, drankjes, feestjes en vuurwerk. Maar dan met name: Gelukkig Nieuwjaar! 

 

Op een Happy End!

 

Voor wie van hout houdt.

 

De , ofwel de Über van de oliebollen-industrie.

 

!

 

, volgens eigen zeggen: "Het leukste feestje van het jaar op willekeurige door-de-weekse dag in december. Elk uur aftellen, bubbels, sterretjes, oliebollen en tongen met vreemden.

 

Dit biertje is echt het ijnde.

 

, een brutale bubbel van Nederlandse komaf.

 

Iedereen een heel gewenst in 2015!

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in