Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe identiteit Spil Games

Spil Games komt met een nieuwe identiteit, inclusief een vernieuwde corporate site en logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Deze nieuwe bedrijfsidentiteit omarmt onze visie ’s werelds grootste online speelplaats te worden door spelers met elkaar in contact te brengen tijdens het spelen van hun favoriete spellen. De nieuwe identiteit verwoordt tevens onze missie "unite the world in play”, zegt Gregory Kukolj, director of Corporate Communications bij Spil Games.

'Uit een verandering als deze vloeien altijd meer dingen voort; de komende maanden zullen er meer berichten volgen', belooft Kukolj. 'Dit imago moet zowel onze klanten als onze concurrenten een krachtig beeld geven van onze ontwikkeling.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in