
De nieuwe website moet het knooppunt vormen voor alles waar Spil Games voor staat, inclusief pagina’s met informatie over de producten, voor adverteerders, ontwikkelaars en uitgevers, maar ook feeds met nieuws, evenementen en vacatures.
'Deze nieuwe bedrijfsidentiteit omarmt onze visie ’s werelds grootste online speelplaats te worden door spelers met elkaar in contact te brengen tijdens het spelen van hun favoriete spellen. De nieuwe identiteit verwoordt tevens onze missie "unite the world in play”, zegt Gregory Kukolj, director of Corporate Communications bij Spil Games.
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
Ster'Uit een verandering als deze vloeien altijd meer dingen voort; de komende maanden zullen er meer berichten volgen', belooft Kukolj. 'Dit imago moet zowel onze klanten als onze concurrenten een krachtig beeld geven van onze ontwikkeling.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu