Overslaan en naar de inhoud gaan

NIPO wordt TNS NIPO

NIPO, het oudste en meest bekende marktonderzoekbureau van Nederland is op 24 april veranderd van naam en positionering.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rebranding is een reactie op de voortgaande veranderingen in de markt en onderdeel van een grootscheepse internationale rebranding van moedermaatschappij Taylor Nelson Sofres. Wereldwijd gingen 230 kantoren in 53 landen over op een nieuwe naam en een internationaal herkenbaar merk. Het NIPO wordt TNS NIPO. De dochter NIPO Consult, wordt TNS NIPO Consult.

De veranderingen reflecteren de ontwikkelingen op de wereldwijde onderzoeksmarkt en de manier waarop klanten marktinformatie gebruiken, laat het marktonderzoeksbureau weten. Omdat multinationals steeds meer behoefte aan mondiaal inzicht in de zakelijke markten, heeft het NIPO zich in 1999 aangesloten bij de internationale groep van Taylor Nelson Sofres (TNS) en heeft TNS de afgelopen jaren haar wereldwijde netwerk uitgebreid.

De nieuwe positionering moet accentueren dat TNS NIPO naast het aanleveren van data en statistieken ook steeds vaker adviseert over marktonderzoekgegevens en de mogelijkheden die zij bieden voor de marketing en communicatieacties. Daarbij aansluitend bedacht het bureau de pay-off the sixth sense of business.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in