De rebranding is een reactie op de voortgaande veranderingen in de markt en onderdeel van een grootscheepse internationale rebranding van moedermaatschappij Taylor Nelson Sofres. Wereldwijd gingen 230 kantoren in 53 landen over op een nieuwe naam en een internationaal herkenbaar merk. Het NIPO wordt TNS NIPO. De dochter NIPO Consult, wordt TNS NIPO Consult.
De veranderingen reflecteren de ontwikkelingen op de wereldwijde onderzoeksmarkt en de manier waarop klanten marktinformatie gebruiken, laat het marktonderzoeksbureau weten. Omdat multinationals steeds meer behoefte aan mondiaal inzicht in de zakelijke markten, heeft het NIPO zich in 1999 aangesloten bij de internationale groep van Taylor Nelson Sofres (TNS) en heeft TNS de afgelopen jaren haar wereldwijde netwerk uitgebreid.
De nieuwe positionering moet accentueren dat TNS NIPO naast het aanleveren van data en statistieken ook steeds vaker adviseert over marktonderzoekgegevens en de mogelijkheden die zij bieden voor de marketing en communicatieacties. Daarbij aansluitend bedacht het bureau de pay-off the sixth sense of business.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu