Patrick van Hooy van Media Report winnaar Value Zipper: 'Consistente aanpak wordt gewaardeerd'
Value Zipper is dit jaar nummer 1 in het Media Report. Totaalwinnaar én bovenaan bij print en online. Directeur Patrick van Hooy reageert.
Wat was voor jou de meest opvallende gebeurtenis van dit jaar in de Nederlandse mediasector?
Dat is wat mij betreft de aangekondigde fusie tussen RTL en Talpa Network. Ik zie dit als een nieuw voorbeeld van de consolidatie in de markt van mediaexploitatie. Het samenvoegen van deze partijen zorgt ervoor dat ze nog relevanter en sterker worden. Ik ben erg benieuwd hoe de markt en de spelers met deze nieuwe positie zullen omgaan. Met Value Zipper geloven we ook in het idee van één loket van waaruit adverteerders relevante adviezen en oplossingen worden geboden. Zelf doen wij dit ook, weliswaar op kleinere schaal dan andere loketten zoals DPG, Talpa, Mediahuis en RTL.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid