Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick van Hooy van Media Report winnaar Value Zipper: 'Consistente aanpak wordt gewaardeerd'

Value Zipper is dit jaar nummer 1 in het Media Report. Totaalwinnaar én bovenaan bij print en online. Directeur Patrick van Hooy reageert.
Patrick van Hooy
© Value Zipper
Patrick van Hooy
© Value Zipper

Wat was voor jou de meest opvallende gebeurtenis van dit jaar in de Nederlandse mediasector?

Dat is wat mij betreft de aangekondigde fusie tussen RTL en Talpa Network. Ik zie dit als een nieuw voorbeeld van de consolidatie in de markt van mediaexploitatie. Het samenvoegen van deze partijen zorgt ervoor dat ze nog relevanter en sterker worden. Ik ben erg benieuwd hoe de markt en de spelers met deze nieuwe positie zullen omgaan. Met Value Zipper geloven we ook in het idee van één loket van waaruit adverteerders relevante adviezen en oplossingen worden geboden. Zelf doen wij dit ook, weliswaar op kleinere schaal dan andere loketten zoals DPG, Talpa, Mediahuis en RTL.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in