
Radio Veronica is de snelste stijger in de top 10 in januari, zo blijkt uit het NMO luisteronderzoek. De zender van Mediahuis Radio komt in de commerciële doelgroep 20-49 uit op 3,8 procent (index 224). In 13+ is de index zelfs 239.
Het is onder meer te danken aan de Top 1000 van de 80's die in de laatste week van januari werd uitgezonden.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Mediahuis hanteert zelf de commerciële doelgroep 20-59 jaar en daar is hetzelfde effect. Radio Veronica groeit in marktaandeel met 65 procent van 2,3 in januari 2024 naar 6,1 procent nu.
Radio Veronica had het een tijdlang moeilijk, maar lijkt nu de weg naar boven te hebben gevonden.
Qmusic en NPO Radio 2
Qmusic blijft ondanks een daling van het marktaandeel marktleider in 20-49 met 18,3 (index 84). Radio 538 stijgt door en NPO Radio 2 is daar derde.
In de doelgroep 13+ blijft NPO Radio 2 met 14,1 procent marktleider (index 93). Qmusic is tweede, voor Radio 538.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid