Shell en RetailMedia.One werken samen met Station Takeover


Shell Nederland introduceert het Station Takeover-concept, een mediaplatform rondom Shell-stations om zoveel mogelijk bereik te genereren. RetailMedia.One en Shell Nederland gaan daarvoor met elkaar een lange en exclusieve samenwerking aan.
De samenwerking bestaat eruit dat RetailMedia.One de techniek, measurement en exploitatie levert voor de Shell Station Takeover. Het pakket bevat digitale out-of-home (DOOH) schermen op tankstationterreinen, welkomstschermen bij de ingangen van winkels en in-store exposure via beeldschermen en audiocommercials.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagEffectiviteit meten
Met de Shell Station Takeover laten alle touchpoints gelijktijdig dezelfde uiting zien. Om de effectiviteit van campagnes te meten, maakt Shell gebruik van de omnichannel-effecttracker Norm, waarmee adverteerders inzicht krijgen in de resultaten.
Met 77 procent van de Nederlandse automobilisten die regelmatig een Shell-station bezoeken, denkt Shell adverteerders een groot bereik te kunnen bieden.
Massabereik en audio-visuele impact
Volgens Willard van der Leest, head of digital marketing & media Benelux wil Shell Nederland massabereik met audio-visuele impact combineren, mogelijk gemaakt door een professioneel campagneproces inclusief effectrapportages. 'Ik geloof sterk in hechte samenwerkingen met onze adverteerders en dit takeover-product en proces faciliteert precies dat.'
'De gesprekken met geïnteresseerde adverteerders en mediabureaus starten vandaag', zegt Mark Stockx van RetailMedia.One. Ons doel is geweldige samenwerkingen door effectieve campagnes. RetailMedia.One is een one-stop-shop waarmee effectieve retailmediaplanning en omnichannel campagne-evaluaties mogelijk worden gemaakt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid