Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell en RetailMedia.One werken samen met Station Takeover

Een mediaplatform rondom Shell-stations.
Shell Station Takeover
Shell Station Takeover

Shell Nederland introduceert het Station Takeover-concept, een mediaplatform rondom Shell-stations om zoveel mogelijk bereik te genereren. RetailMedia.One en Shell Nederland gaan daarvoor met elkaar een lange en exclusieve samenwerking aan. 

related partner content for mobile comes here

De samenwerking bestaat eruit dat RetailMedia.One de techniek, measurement en exploitatie levert voor de Shell Station Takeover. Het pakket bevat digitale out-of-home (DOOH) schermen op tankstationterreinen, welkomstschermen bij de ingangen van winkels en in-store exposure via beeldschermen en audiocommercials. 

Effectiviteit meten

Met de Shell Station Takeover laten alle touchpoints gelijktijdig dezelfde uiting zien. Om de effectiviteit van campagnes te meten, maakt Shell gebruik van de omnichannel-effecttracker Norm, waarmee adverteerders inzicht krijgen in de resultaten.

Met 77 procent van de Nederlandse automobilisten die regelmatig een Shell-station bezoeken, denkt Shell adverteerders een groot bereik te kunnen bieden. 

Massabereik en audio-visuele impact

Volgens Willard van der Leest, head of digital marketing & media Benelux wil Shell Nederland massabereik met audio-visuele impact combineren, mogelijk gemaakt door een professioneel campagneproces inclusief effectrapportages. 'Ik geloof sterk in hechte samenwerkingen met onze adverteerders en dit takeover-product en proces faciliteert precies dat.'

'De gesprekken met geïnteresseerde adverteerders en mediabureaus starten vandaag', zegt Mark Stockx van RetailMedia.One. Ons doel is geweldige samenwerkingen door effectieve campagnes.  RetailMedia.One is een one-stop-shop waarmee effectieve retailmediaplanning en omnichannel campagne-evaluaties mogelijk worden gemaakt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in