
RTL komt vrijdag 24 januari met de nieuwe talentenjacht ‘The Headliner’. Daarin gaan twee coachteams de strijd met elkaar aan: Nick Schilder & Typhoon en Jacqueline Govaert & Kraantje Pappie. Samen met andere professionals uit de muziekindustrie gaan zij de kijker helpen bij het kiezen van 'dé nieuwe livesensatie van Nederland'. Amstel Bier, ING en Ici Paris XL hebben zich als partner aan de talentenjacht verbonden
Amstel Bier
Vacatures
Communicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroep‘The Headliner’ is ontstaan tijdens ‘De Vrienden van Amstel LIVE 2023’, waar Nick Schilder, Typhoon, Kraantje Pappie, Jacqueline Govaert en concertorganisator Machiel Hofman aan het brainstormen waren over een concept voor het laden van nieuw talent. Dat idee werd samen met Talpa Studios verder ontwikkeld tot een programma dat de kloof tussen talentenjachten en het livecircuit wil overbruggen. De winnaar krijgt een plek in de line-up bij De Vrienden van Amstel Live 2026.
Daarnaast is Amstel ook zichtbaar met billboards rondom het programma en de programmapromo’s. Deze campagne is gerealiseerd door Ad Alliance en Talpa Studios samen met dentsu, het mediabureau van Amstel.
ING
ING is partner van verschillende concerten zoals The Streamers en nationale artiesten en wordt ook partner van 'The Headliner'. Hoofd Sponsoring en Evenementen bij ING Nederland Steffen van Iersel: 'Ook als artiest heb je financiële vraagstukken. Daarom zijn we in het programma vertegenwoordigd door een financieel coach die de talenten voorziet van financiële tips die je slim met je geld laten omgaan.'
Daarnaast is ING zichtbaar met onder andere billboards rondom het programma, de programmapromo’s en speciale Youtube- en social content. Deze campagne is gerealiseerd door Ad Alliance en Talpa Studios samen met Initiative, mediabureau van ING.
Ici Paris XL
Ici Paris XL is zichtbaar met onder andere billboards rondom het programma en programmapromo’s. Marketingmanager Monique Ariesen-Visscher: 'The Headliner sluit perfect aan bij onze missie. We willen het zelfvertrouwen van mannen en vrouwen boosten, zodat ze zichzelf empowered voelen en hun unieke features omarmen.'
Daarnaast is er een commerciële scribe die verwijst naar verschillende winacties. Een Ici Paris XL Beauty Advisor is ingezet in het programma en via speciale social content om verschillende kandidaten beauty-advies te geven en helemaal stage-ready te maken. Deze campagne is gerealiseerd door Ad Alliance en Talpa Studios samen met GroupM, het mediabureau van Ici Paris XL.
‘The Headliner’ wordt geproduceerd door Talpa Studios en gepresenteerd door Jim Bakkum en Marieke Elsinga. Vanaf vrijdag 24 januari, 20.00 uur is het programma wekelijks te zien bij RTL 4.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid