Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim Samsom (ShowHeroes): ‘Inzichten in CTV van onschatbare waarde'

ShowHeroes het hoogst gewaardeerd bij online in het Media Report 2024
Tim Samsom
Tim Samsom
Tim Samsom
Tim Samsom

Hoe kijk je terug op 2024?

‘2024 was een jaar van groei en innovatie. Ik ben trots dat we onze positie als onafhankelijke videospeler in de Nederlandse markt opnieuw hebben versterkt. Dit jaar introduceerden we nieuwe proposities en verbeterden we onze bestaande videoformaten. Daarnaast hebben we uitgebreid onderzoek gedaan naar het kijkgedrag binnen lineaire tv en Connected TV (CTV). Deze inzichten waren van waarde om ons CTV-aanbod verder te optimaliseren en oplossingen te ontwikkelen voor het meten van aandacht en betrokkenheid. 'Mij inspireert de voortdurende ambitie van ShowHeroes om creativiteit en technologie te combineren. Dit stelt ons in staat adverteerders te ondersteunen bij het effectief en betekenisvol bereiken van hun doelgroep.’

Wat verklaart - denk je - de hoge positie voor ShowHeroes?

‘Ik ben ervan overtuigd dat de focus op onze core (online video), kwaliteit en klantgerichtheid de sleutel tot succes is. We investeren continu in premium videocontent en tech, die onderscheidende resultaten opleveren en ons positioneren als dé videospecialist op de Nederlandse markt.'

Wat gaat 2025 brengen?

‘2025 staat in het teken van productinnovatie en nieuwe samenwerkingen. Dit betekent onder meer een verdere uitbreiding van ons CTV-aanbod en verkenning van andere kanalen om videocontent te monetizen, zoals out-of-home en in-game advertising. In de markt verwacht ik een verschuiving naar meer gepersonaliseerde, interactieve en duurzame advertentie-ervaringen. Met de toenemende nadruk op privacy en transparantie is het cruciaal dat we blijven investeren in technologieën die zowel adverteerders als consumenten ondersteunen en versterken.’

Media Report 2024

Dit zijn alle winnaars in het Media Report 2024

Xavier Tilman (Ocean Nederland): ‘We investeren volop in onze mensen'

Leon Bultman (The Committed Agency): ‘Wij trekken intensief op met klanten’

Job van Wagensveld (FD Mediagroep): ‘We zien een groeiende behoefte aan hoogwaardige duiding’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in