Overslaan en naar de inhoud gaan

Upfront maakt parodie op Lang Leve de Liefde en kijkers trappen er met open ogen in

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
header

Door Marloes Gort

Wie regelmatig tv-kijkt of door social media scrolt, is Lang Leve de Liefde ongetwijfeld weleens tegengekomen. In dit programma worden twee vreemden aan elkaar gekoppeld en vierentwintig uur lang samen in een huis gestopt, in de hoop dat de vonk overslaat.

 

Je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat die situatie regelmatig voor merkwaardige beelden zorgt, maar het merk Upfront doet er nog een scoopje bovenop.

De supplementenverkoper komt met een ietwat opvallende, maar erg geloofwaardige parodie op de datingshow en daar hebben kijkers maar één ding over te zeggen: lang leve de marketingafdeling.


Upfront begint deze parodie op Lang Leve de Liefde met een match waar Cupido niet trots op zou zijn.


Je zou bijna denken dat het doorgestoken kaart is...

1tbs


Het duurt even, maar uiteindelijk hebben mensen Upfront in de smiezen.

2tbs


Een vervolg op deze ontmoeting kan natuurlijk niet uitblijven.


En ook na het bekijken van dit tweede deel van de Lang Leve de Liefde-parodie kunnen Nederlanders hun ogen niet geloven.

3tbs


Pas op het allerlaatste moment begint er een belletje te rinkelen.

4tbs


Eén ding is zeker: kijkers willen deze Lang Leve de Liefde-parodie graag verlengen.

5tbs

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in