Door Marloes Gort
Wie regelmatig tv-kijkt of door social media scrolt, is Lang Leve de Liefde ongetwijfeld weleens tegengekomen. In dit programma worden twee vreemden aan elkaar gekoppeld en vierentwintig uur lang samen in een huis gestopt, in de hoop dat de vonk overslaat.
Je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat die situatie regelmatig voor merkwaardige beelden zorgt, maar het merk Upfront doet er nog een scoopje bovenop.
De supplementenverkoper komt met een ietwat opvallende, maar erg geloofwaardige parodie op de datingshow en daar hebben kijkers maar één ding over te zeggen: lang leve de marketingafdeling.
Upfront begint deze parodie op Lang Leve de Liefde met een match waar Cupido niet trots op zou zijn.
Je zou bijna denken dat het doorgestoken kaart is...
Het duurt even, maar uiteindelijk hebben mensen Upfront in de smiezen.
Een vervolg op deze ontmoeting kan natuurlijk niet uitblijven.
En ook na het bekijken van dit tweede deel van de Lang Leve de Liefde-parodie kunnen Nederlanders hun ogen niet geloven.
Pas op het allerlaatste moment begint er een belletje te rinkelen.
Eén ding is zeker: kijkers willen deze Lang Leve de Liefde-parodie graag verlengen.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu