Overslaan en naar de inhoud gaan

Upfront voegt daad bij woord en deelt 1-ster reviews

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
best social
best social

Upfront, een online voedingsplatform, deelt via Instagram een aantal van hun 1-ster reviews met de meest voorkomende klachten die ze over zichzelf hebben ontvangen. Ze zeggen deze reviews serieus te nemen en juist te gebruiken om hun producten nog beter te maken. Dit is natuurlijk heel erg verfrissend in een wereld waar bedrijven het het liefst alleen maar hun beste kant laten zien aan de consument.

related partner content for mobile comes here

Upfront zijn ze zeker.

De klachten verschillen van slechte smaak tot fouten in de producten zelf

best social
best social

In de reacties gaat Upfront verder in op bepaalde klachten en leggen ze het een en ander uit.

best social

Veel lof en respect voor Upfront in de comments.

best social
Upfront

Juist door deze 'negatieve' reviews te delen, gaat het imago van Upfront er positief op vooruit.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Annelot van Steenbergen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in