De drie bedrijven maken deel uit van Deutsche Post World Net. Binnen het STAR-programa is er wereldwijd een vergaande harmonisatie onder het nieuwe DHL-logo gepland. DHL is immers vanaf heden ook wereldwijd de merknaam voor alle voormalige Danzas, Euro Express en DHL bedrijven. STAR is gericht op het optimaliseren van de synergie binnen de Deutsche Post World Net organisatie. Het doel daarbij is het realiseren van een volledige integratie van de bedrijven DHL, Danzas en Van Gend & Loos Euro Express. Hiermee is een beslissende stap gezet in de ontwikkeling van Deutsche Post World Net om wereldwijd uit te groeien tot marktleidende aanbieder van geïntegreerde dienstverlening op het gebied van logistiek en distributie .
De naam DHL zal in de toekomst als merknaam fungeren voor alle activiteiten op het gebied van expresse en logistiek van de groep. Het nieuwe motto ‘Eén merk, één gezicht voor de klant’ staat symbool voor de systematische ‘ one-stop-shopping'-aanpak van Deutsche Post World Net.
Bron: ANP

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu