Viaplay komt met een abonnement met reclame en wordt fors duurder


Viaplay gaat in Nederland in navolging van andere streamingdiensten abonnementen met reclame bieden. Ook voert Viaplay opnieuw een prijsverhoging door. De streamer biedt de nieuwe abonnementsvormen Basis (met reclame) en Standaard (zonder reclame). Beide vormen zijn beschikbaar als maandelijks en jaarlijks opzegbaar abonnement.
Prijsverhogingen
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondDe prijsverhogingen zijn: een standaard abonnement: is 21,99 euro per maand (maandelijks opzegbaar) of 19,99 per maand (jaarlijks). Een basis abonnement: is 19,99 per maand (maandelijks) of 16,99 per maand (jaarlijks).
Alle abonnementen bieden toegang tot dezelfde content, inclusief live sport, Formule 1, talkshows en specials.
Vanaf 3 februari gelden de nieuwe prijzen voor nieuwe en terugkerende abonnees. Bestaande abonnementen worden vanaf 3 maart een basis abonnement met reclame. Klanten die reclamevrij willen blijven kijken, gaan naar het duurdere standaard abonnement.
Advertenties tijdens sport en films
Advertenties kunnen voor of na sportwedstrijden getoond worden, of bijvoorbeeld in de rust van voetbalwedstrijden. Fans van Formule 1 krijgen splitscreen-advertenties te zien. Je blijft de race zien, maar op een deel van jouw scherm wordt er op momenten een advertentie getoond.
Bij films en series krijgen mensen met een basisabonnement ook advertenties te zien.
Streamingdiensten met reclame
Viaplay is de volgende in de rij streamingdiensten die in Nederland een abonnement met reclame biedt. Videoland, HBO Max, SkyShowtime en Disney+ doen dat ook, via Ad Alliance. Viaplay doet dit vanuit de eigen organisatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid