Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP-groei met interactief

WPP, 's wereld tweede marketinggroep kwam met halfjaarcijfers en repte over hoge groei van internet en andere interactieve media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, 's wereld tweede marketinggroep kwam met en repte over hoge groei van internet en andere interactieve media.

WPP, moederbedrijf van onder meer JWT en Young & Rubicam, boekte een omzetgroei van 22 procent tot 2,5 miljard pond, zo , met een winstgroei van 32 procent, tot 255 miljoen pond.

WPP-baas Sir Martin Sorrell ziet de groei geografisch vooral komen uit Zuid-Amerika, Azië en ook Afrika, maar wat betreft onderdelen met name uit direct marketing, interactieve- en internetmarketing.

"Waar traditionele media als tv, kranten en tijdschriften onder druk komen, worden direct, interactief en internet belangrijker. Het is een grote strategische uitdaging voor onze klanten om zich te herpositioneren."

En, voegde Sir Martin Sorrell, ze proberen daarbij meer en meer direct consumenten te bereiken en buiten de massabenadering om.

Dat is goed nieuws. Hoe het met de winstmarges van zijn bedrijf zit in de nieuwe sectoren kregen we niet te horen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in