Mindshare wint pitch van Rabobank voor digitale media

Account betreft strategie en innovatie van digitale eigen en externe media. Bureau neemt het stokje over van Reprise.

Mindshare wordt het nieuwe digitale-mediabureau van de Rabobank Groep. Het won een kort en intensief pitchtraject en neemt het stokje over van Reprise, het digitale-mediamerk van Mediabrands.

De samenwerking tussen Rabobank en Mindshare omvat de digitale mediastrategie, -planning en bredere strategische en innovatievraagstukken over data bij 'paid' en 'owned' media.

Rabobank stelt in een verklaring dat zijn pitchteam vindt dat ‘Mindshare goed gepositioneerd is om de digitale strategie naar het volgende niveau te brengen'. Het wil verder geen uitspraken doen over welke strategische doelen ten grondslag lagen aan de pitch.

Maatschappelijk ambities

Atva van Zanten, de ceo van Mindshare Nederland, spreekt van een ‘fantastische’ match met Rabobank. Die is er volgens haar niet alleen inhoudelijk en personeel, maar ook in maatschappelijke ambities.

Mindshare veranderde het afgelopen jaar zijn positionering en focust meer op good growth. Het richt zich op inclusievere en duurzamere advertentiemogelijkheden en op meer aandacht voor eigen kanalen, retentiemarketing en customer-lifetime-value.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie