Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Coupons

Nederlanders staan bekend als gierig, maar juist Belgen gebruiken de meeste kortingsbonnen ter wereld. In 2008 hebben onze zuiderburen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Resultaten volgens onderzoeksbureau Kelsey Group

De Belgen lossen daarmee de Amerikanen af als koplopers in kortingsbonnen. Een gemiddelde Amerikaan gebruikt minder dan tien coupons per jaar. In Nederland is het gebruik van kortingsbonnen nog erg laag.
Mobile Coupons kunnen echter hierin verandering brengen. Geen gedoe meer met het uitknippen en bewaren van coupons en geen gepruts meer bij de kassa.

Resultaten onderzoeksbureau Compete

In 2009 voorspelde Jeroen Nas (directeur van van VEMT) dat mobile couponing de doorbraak in 2010 gaat worden. "Met name door de komst van iPhone- en Androidtoestellen stijgt het gebruik van mobiel internet enorm. Mobiel internet maakt location based marketing met kortingscodes mogelijk.” , aldus Nas

Onderzoeksbureau Juniper Research verwacht grote groei

Mobiele coupons kunnen op diverse manieren worden gedistributeerd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in