Hans Nijenhuis en Charles Huijskens in talkshow Adformatie Connects Live

Huijskens en Nijenhuis gaan in gesprek met Toni van der Meer over: crisisgedrag, hoe media en communicatie ons doen en laten beïnvloeden.

Adformatie brengt in de talkshow Adformatie Connects Live wekelijks industry leaders samen om over de impact van de coronacrisis op het marketing en communicatie-vak te praten. Vanuit Capital C wordt het vak in een half uur bijgepraat over de recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.

De livestream is elke donderdag vanaf 16.30 uur te volgen via deze pagina. Meepraten kan via #adfoconnects

Het thema van de tweede aflevering is CRISISGEDRAG, hoe media en communicatie ons doen en laten beïnvloeden. Zet gelijk in je agenda voor de reminder!

Met Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD), communicatie-expert Charles Huijskens (Huijskens Communicatie) en wetenschapper Toni van der Meer (UvA) praten we over de invloed van media op gedrag in deze coronacrisis en de nieuwe dynamiek in de driehoek bestuur, communicatie en media. Columnist Nadine Ridder geeft haar scherpe visie op de gevolgen van de lockdown. 

Het nieuwe initiatief wordt breed door de branche gedragen; VEA, IAB Nederland, MWG, NIMA, PMA, MMA, bvA, IDEA, Logeion en DDA werken mee om Adformatie Connects live de komende weken samen met de industry leaders tot een succes te maken. 

Dagelijks maakt Adformatie onder de naam Adformatie Connects Daily video-interviews over actuele onderwerpen. Experts gaan in gesprek over het laatste marcom en medianieuws en duiken de diepte in op een thema. De presentatie is in handen van de redactie van Adformatie.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie