
Het Nederlandse ontbijtmerk Bolletje heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie Mediaxplain geselecteerd om haar mediabelangen vanaf 2015 te behartigen. Het strategisch mediabureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de mediastrategie en de inkoop.
De bureaupitch werd begeleid door Cora Baas. De samenwerking tussen Bolletje en Mediaxplain start vanaf januari met de inzet van een multimediale campagne ontwikkeld door Etcetera. Elbert Ricken, hoofd marketing bij Bolletje, zegt uit te kijken naar de samenwerking met Mediaxplain.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe(Beeld komt uit de televisiecommercial 'Bolletje Goed Bezig Verpleegster'.)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee