Pickwick herstelt paardenkoets op verpakking in ere


De historische paardenkoets die jarenlang op de Pickwick-producten prijkte, is voor velen herkenbaar. Dat heeft het theemerk middels een consumentonderzoek boven water gekregen. Pickwick voert de paardenkoets reeds sinds 1753 in het logo. Na een afwezigheid van 10 jaar maakt het beeldkenmerk een comeback.
Nog een onderzoeksresultaat: 'Meer dan de helft van de respondenten laat thee kort trekken (minder dan 30 seconden i.p.v. zo’n 3 minuten), omdat zij of hun kinderen niet van (te) sterke thee houden.' Tegelijk met het eerherstel voor de paardenkoets, introduceert het theemerk dan ook een nieuwe theevariant: Pickwick Mild Black. Die is bedoeld voor mensen die de smaak van de zwarte thee, Pickwick English Tea Blend, te sterk vinden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWPickwick_herstelt_paardenkoets_op_verpakking_in_ere.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid