Overslaan en naar de inhoud gaan

Spiraalspel bij Cup-a-Soup

Interactief actiemarketingbureau Energize ontwikkelde voor Cup-a-Soup een leuke online game met een virale component (om verder te spelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interactief actiemarketingbureau ontwikkelde voor een leuke online met een virale component (om verder te spelen moet je e-mails naar vrienden sturen), en na drie weken zijn de resultaten als volgt:

72.000 gespeelde spelletjes
46.000 unieke spelers
66.000 verzonden virale e-mails

Het spelletje is een online vertaling van het bekende spiraalspel van Willem Ruis, waarbij kandidaten een ijzeren ring langs een bochtige ijzeren stok moeten bewegen, zonder de stok te raken. Gebeurt dat toch, dan hoor je een zoemer en moet je opnieuw beginnen. Friesche Vlag-breaker gebruikte het idee overigens ook voor een commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in