Ruben Schreurs en Frank Volmer op Koffiedik Kijken 2022

Ebiquity's Ruben Schreurs en Frank Volmer completeren de line-up van voorspellers op Koffiedik Kijken 2022 dat 17 februari plaatsvindt.

Met de klok mee: Ruben Schreurs, Titus van Dijk, Frank Volmer, Patritia Pahladsingh

Op donderdag 17 februari komt de marcom-branche samen en blikken vier sprekers vooruit op 2022. Net als vorig jaar wordt er in random samengestelde groepen gewandeld langs verschillende horecagelegenheden in het centrum van Amsterdam, waar tijd is voor een hapje en drankje en waar via videoboodschappen de traditionele voorspellingen worden gepresenteerd.

Traditiegetrouw wordt ook de winnaar van het Gouden Koffiekopje 2021 bekendgemaakt. Vanuit Capital C wordt een exclusieve podcast-uitzending opgenomen onder leiding van Rens de Jong. Het event vindt plaats van 14:00 tot 17:00 uur en het start- en eindpunt is Capital C, Weesperplein 4 in Amsterdam.

De sprekers

Ruben Schreurs is chief product officer bij Ebuiqity. Hij kwam in deze rol terecht nadat zijn in 2017 opgerichte digitale consultancy-bedrijf Digital Decisions werd overgenomen door Ebiquity. Hij weet alles van de wereld van tech, digitale media en alle geldstromen die erachter zitten. Met de recente stroomversnelling rondom cookiewetgeving, kijken we uit naar de 

Als iemand het mediavak op z'n duimpje kent dan is het Frank Volmer. Sinds 2016 is hij directeur van de Ster en daarvoor was hij jarenlang directeur van TMG Nederland. Hij kijkt vooruit op het immer veranderende tv-landschap, waarin kijkgedrag verandert, een concurrentiestrijd tussen streamdiensten woedt en de commerciele vakbroeders wachten op groen fusielicht. 

Patritia Pahladsingh is al ruim twintig jaar werkzaam in de reclame- en communicatiebranche en sinds 2019 managing director bij TBWA\Neboko. Ook geeft ze leiding aan het social media label \Socioboko en TBWA’s eigen productie-unit \Vidiboko. In haar vrije tijd geniet ze ervan om met haar man en hun prachtige tweeling in de sportschool te boksen, of andere leuke dingen te doen.

Titus van Dijk is een podcastliefhebber van het eerste uur. In 2018 stopte hij met zijn baan als strategie consultant bij Associate om zich op zijn eigen podcastbedrijf te storten, dat tegenwoordig bekendstaat als Tonny Media en bekende podcasts als De Zelfspodcast, Geuze & Gorgels en Marc-Marie & Aaf ontwikkelt. Van Dijk leidt het bedrijf, dat naast de productie van podcasts ook reclamecampagnes ontwikkelt en produceert.

Koffiedik Kijken wordt georganiseerd door MWG, VIA (VEA en IAB), bvA en Adformatie.

Tickets

Ga voor meer informatie naar de website en scoor hier je tickets.

Over

Koffiedik Kijken gaat over de toekomst voorspellen: wat staat de marcom-branche in 2022 te wachten? Wat zijn de belangrijke trends en bewegingen, in marketing, media, communicatie en creatie? Wat gebeurt er met agile, influencer, purpose en al die nieuwe technologie? Hoe ontwikkelt de economie zich? En het maatschappelijk sentiment? Koffiedik Kijken is geen normaal seminar, congres, vakdag of bijeenkomst. Koffiedik Kijken gaat over de toekomst voorspellen, in de glazen bol kijken dus. Wie gaat het maken in het nieuwe jaar en wie valt er af? Welke producten zien we niet meer terug? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt nu juist door? Wat brengt 2022 voor onze bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN'ers, columnisten, politici en wat brengt 2022 voor jou?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie